رئیس کمیته تدوین مقررات حقوقی فدراسیون فوتبال می‌گوید فرضیه وجود شبهه در چند رای مجمع فدراسیون فوتبال باعث ابطال انتخابات نخواهد شد.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده درباره شبهات ایجاد شده در چند رای مجمع فدراسیون فوتبال که گفته می‌شود در انتخاب رئیس و هیات رئیسه جدید موثر بوده است، گفت: معمولا برای یکی، دو مورد اتفاق کل انتخابات را باطل نمی‌کنند. این دوره از انتخابات یکی از سالم‌ترین انتخابات بود که با نظارت ویژه برگزار شد و آرایی که داده شد، کاملا منطقی بود.

وی افزود: اگرچه ممکن است شبهاتی در چند رای هم باشد ولی درست مثل این است که انتخابات شهری را که سه میلیون نفر رای داده‌اند به خاطر چهار رای اشتباه باطل کنند. چنین چیزی موضوعیت ندارد. اگر مقدار آرای مخدوش، انتخابات را تحت تاثیر قرار می‌داد، این فرضیه امکان داشت ولی حتی با فرض مخدوش بودن چند رای، مشکلی برای انتخابات رخ نخواهد داد چون حتی با جدا کردن آرایی که موردنظر بعضی‌هاست، بازهم تاج رئیس و کفاشیان نایب رئیس می‌شوند.

رئیس کمیته تدوین مقررات حقوقی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که «آیا در صورت اثبات آرای مخدوشه این موضوع در اساسنامه پیش بینی شده است یاخیر؟» تاکید کرد: خیر، چیزی در اساسنامه نیست. همه چیز در خود مجمع است. وقتی برای انتخابات ناظر انتخاب می‌شود و وقتی ناظران در پایان انتخابات، آنرا امضا می‌کنند، انتخابات پایان یافته تلقی می‌شود.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس